Reklám és Irodalom Konferencia május 24-én 15 órától a Lofficeban. A 16.30-kor kezdődő A klaviatúrától az olvasóig - a könyvek célközönséghez történő eljuttatásáról szóló kerekasztal egyik résztvevője a Magvető Kiadó.
Reklám és Irodalom. Vajon hogyan hat egymásra a kettő? Hogyan jut el egy irodalmi alkotás a fióktól az olvasóig? Milyen út vezet, és milyen utak vezethetnének a billentyűzettől az olvasóig a szerkesztőkön, a könyvkiadón, a marketing- és kreatív szakembereken keresztül? Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy ne csak a barátok és nagymamák olvassák egy szerző verseit?
Ezekre és még számos izgalmas kérdésre keressük a választ a Fiatal Írók Szövetségének 2012. május 24-én 15 órától megrendezésre kerülő konferenciáján ismert és elismert szakemberek segítségével.
Programunkra sok szeretettel várunk írókat, költőket, kiadók munkatársait és képviselőit, a PR, a marketing és a kommunikáció területén tanulókat és/vagy tevékenykedőket egyaránt.
PROGRAM
15:00 Megnyitó
Előadások 20 percben
Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban
Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztőjének témája: Hogyan lehet felépíteni egy írót?
Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában
szünet
16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról
Résztvevők:
Szabó Tibor Benjamin (a Fiatal Írók Szövetségének sorozatszerkesztője, az Új Könyvpiac felelős szerkesztője), Tegyi Tímea (a Magvető Könyvkiadó PR- és marketingvezetője, a Líra-csoport kiadóinak kommunikációs vezetője), Tsík Sándor (a Csimota Könyvkiadó sajtós munkatársa), Vándor Ágnes, (az Ulpius-ház Könyvkiadó és Szolgáltató Kft. kommunikációs vezetője)
Moderál: Kalmár András, a Kultúrpart főszerkesztője és lapigazgatója, producer
szünet
17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről
Résztvevők:
Perlaky-Papp József (a BKF docense, a BKF Public Relations, Stratégiai Marketing, CSR Menedzsment szakirányú képzéseinek vezetője) Szalai Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője,
Szintai-Molnár Péter
Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész
Helyszín: Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.
Reklám és Irodalom konferencia a facebookon:
https://www.facebook.com/events/350246815028615/
A belépés díjtalan
A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik
Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség
A program támogatói: NKA, MASZRE