Reklám és Irodalom Konferencia
Reklám és Irodalom Konferencia május 24-én 15 órától a Lofficeban. A 16.30-kor kezdődő A klaviatúrától az olvasóig - a könyvek célközönséghez történő eljuttatásáról szóló kerekasztal egyik résztvevője a Magvető Kiadó.

Reklám és Irodalom. Vajon hogyan hat egymásra a kettő? Hogyan jut el egy irodalmi alkotás a fióktól az olvasóig? Milyen út vezet, és milyen utak vezethetnének a billentyűzettől az olvasóig a szerkesztőkön, a könyvkiadón, a marketing- és kreatív szakembereken keresztül? Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy ne csak a barátok és nagymamák olvassák egy szerző verseit?

 

Ezekre és még számos izgalmas kérdésre keressük a választ a Fiatal Írók Szövetségének 2012. május 24-én 15 órától megrendezésre kerülő konferenciáján ismert és elismert szakemberek segítségével.

Programunkra sok szeretettel várunk írókat, költőket, kiadók munkatársait és képviselőit, a PR, a marketing és a kommunikáció területén tanulókat és/vagy tevékenykedőket egyaránt.

PROGRAM

15:00 Megnyitó

Előadások 20 percben

Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban

Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztőjének témája: Hogyan lehet felépíteni egy írót?

Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában

szünet

16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról

Résztvevők: 


Szabó Tibor Benjamin (a Fiatal Írók Szövetségének sorozatszerkesztője, az Új Könyvpiac felelős szerkesztője), Tegyi Tímea (a Magvető Könyvkiadó PR- és marketingvezetője, a Líra-csoport kiadóinak kommunikációs vezetője), Tsík Sándor (a Csimota Könyvkiadó sajtós munkatársa), Vándor Ágnes, (az Ulpius-ház Könyvkiadó és Szolgáltató Kft. kommunikációs vezetője)

Moderál: Kalmár András, a Kultúrpart főszerkesztője és lapigazgatója, producer

szünet

17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről

Résztvevők:

Perlaky-Papp József (a BKF docense, a BKF Public Relations, Stratégiai Marketing, CSR Menedzsment szakirányú képzéseinek vezetője) Szalai Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője,
Szintai-Molnár Péter

Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész

Helyszín: Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.

 

Reklám és Irodalom konferencia a facebookon:

https://www.facebook.com/events/350246815028615/

 

A belépés díjtalan

A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik

Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség
A program támogatói: NKA, MASZRE

Meglepő versek az emlékezésről
Emlékek és álmok elevenednek meg és keverednek össze Krusovszky Dénes verseiben. Hogyan mesélhetjük el az önéletrajzunkat egy olyan korban, amikor a személyes történeteink határai feloldódnak...
Maléter Pál özvegyének küzdelmes élete
A kötet elbeszélője és egyben főhőse Gyenes Judith: az 56-os mártír, Maléter Pál özvegye. A gyerekkori emlékek, a jómódú család mindennapi élete, majd a háborús évek megidézése után...
Fordította: Kúnos László
A halhatatlanság ára
Hajnalcsillag-sorozatának második kötetében Karl Ove Knausgard ezúttal két szereplőre összpontosít. A regény első fele 1986-ban, a csernobili atomkatasztrófa évében játszódik, és egy Syvert...
Új, mai versek
Háborúban hallgatnak a múzsák? Erdős Virág verseiben nem hallgatnak, hanem ordítanak. Ebben a költészetben nem válik szét a közélet és a magánélet, és a megfogalmazás sem lehet győztes...
Könyvportál Líra könyv Kiskereskedelem Nagykereskedelem Kiadók Kapcsolat Támogatók ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ