Fotós füveskönyv (Revizoronline.com)
Bartis fotós-füveskönyvének még egy fontos érvényes állítása minimum van, az, hogy nem hagyja figyelmen kívül az érzékelhetőn túlit, azaz a transzcendenciát. Akár hasonlatba: „ha isten időn kívüli és teljességben látja a világot, akkor valami olyasminek láthat minket, mint mi egy fényképet”, akár egyszerű leírásba emeli, mindenképpen szólni akar a misztikumról. Ez is teszi, hogy a kötetet elolvasva sem fogjuk tudni megmondani, hogy a mi a fotográfia, de mostantól ezt minimum százféleképpen nem fogjuk tudni. […]
A teljes cikk itt olvasható »
Forrás: Nagygéci Kovács József, Revizoronline.com, 2020. január 5.
2020-01-05 16:46:52
|
 |
|
A szabadság börtönében
A magyar történelem közel száz évét kísérhetjük közelről végig Spiró György új nagyregényében az 1810-es évektől 1907-ig. Titkos főszereplője Táncsics Mihály felesége, Seidl Teréz,...
|
|
Egy év legjobb versei
A nagy múltú antológia ebben az évben is az év folyóiratterméséből válogatja az év legjobb verseit.
|
|
A szabadság börtönében
A magyar történelem közel száz évét kísérhetjük közelről végig Spiró György új nagyregényében az 1810-es évektől 1907-ig. Titkos főszereplője Táncsics Mihály felesége, Seidl Teréz,...
|
|
Egy temetés következményei
Az Olvadás mozaikszerűen kirajzolódó történetében a szereplők térben és időben is távol vannak egymástól, világok választják el őket, mégis egymás közvetlen közelében léteznek....
|
|